2 lı tarama testimiz yüksek çıkmıştı, ama hiçbir test yaptırmadım kabullendim her türlüsünü. Ama sanırım tek başına yüksek çıkması birsey ifade etmiyor 2li taramanın. 2 kere detaylı ultrason a girdik doktorum şüphelerimiz azaldı hersey olması gerektiği gibi dedi. Bu şekilde yaşayıp sağlıklı doğuran varmi aranızda konuşalım ♥️