Bebekonunannesi Kızlar ben tam 19 haftalık gebeyim. Bazen karnımda baloncuk gibi hareketlenme yaşıyorum acaba bunlar bebeğim mi? Tam anlayamıyorum siz hissettiniz mi bebeğinizi?
Baby_B Bebekonunannesi 18+2deyim 16 da basladim tam hissetmeye Ama 18 de dönme hareketini bariz hissetmeye basladim Karnimin icinde kayma seklinde bir şeydi
TKumsall Bebekonunannesi oğlumu 14te hissetmeye başladım kızım biras utangaç 16+5iz gece birkaç defa hissettim
Bebekonunannesi Baby_B dönme hareketi gibi kayma gibi bir şey hissettim gözlerim çok doldu ama bir yandan da acaba bebek değil midir gibi de düşündüm
AnayimBenAna_ Bebekonunannesi evet 🤭 ilk kızımıda 15. Haftada hissetmiştim. Biraz yapısal bir durum bence bu
Bebekonunannesi Ayse_Tfkc ben de tam 19 un sonlarında başladım bizim de erkek💙 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Bebekonunannesi AnayimBenAna_ evet olabilir erkenden göneğiniz çıkmış mıydı? Benim çok erken çıktı ama hissetmedim nedense
Bebekonunannesi TKumsall ay ne kadar güzel erkenden gissetmişsiniz. Benim o dönemlerde sadece karnımın bir tarafı daha sert gibi oluyodu ve hafif ağrım oluyordu ordan yola çıkarak sanırım bebek bu tarafta diyodum sadece 🥰
xAnneyiMx Bebekonunannesi bende 19 haftadayim icimde röveşata atiyor bebekim 😂🩷 normal yani hareketlerini hissetmissin annesii
akkaya_1234 xAnneyiMx ya ne güzel bende sürekli hissetmek istiyorum ama arada bir oluyor sanki yirmi haftalık daha çok hissetmek istiyorum
Semavat Ne kadar erken hissetmişsiniz ya. Bende 19+4 deyim ama hissedemedim hala. Eşimle her akşam elimizi falan koyuyoruz ama hiçbir şey hissetmiyoruz
Bebekonunannesi Semavat belki eşiniz dışarıdan hissetmez ama siz içinizde böyle baloncuk gibi kayma gibi hissedebilirsiniz belki de
AnayimBenAna_ Bebekonunannesi evet erkenden göbeğim çıktı hemen kilo aldım şuan ikinci gebeliğim ama kilo almadım yine hissediyorum
TKumsall Bebekonunannesi her gebelik ve her bebis bir olmuyor işte sağlıklı olsunlar da gerisi çok mühim değil ilerleyen haftalarda iyice büyüyünce illaki hissediyoruz hemde çok net