Merhaba herkese :) Kızım bu ay 24 Ekim’de doğacak inşallah çok az kaldı ama isim konusunda halen kararsızım :( Nil ismini koymak istiyorum hep hayalimdi çünkü ama yanına bir de doğduğu ay ile uyumlu olsun diye Ekin koymayı düşünüyorum. Sizce Nil Ekin nasıl olur? Eşim de Bilge ismini çok seviyor ve Nil Bilge olsun diyor. Kararsızım önerilerinizi bekliyorumm :(