babycom456 canım benim de yüksek çıkmıştı eğer hamilelikten önce ise korkma ama hamilelikle birlikte bu virüs geldiyse o zaman sıkıntı olur demişti enfeksiyon bölümüne gönderdi beni oradan kan aldılar orada baktığı doktor büyük ihtimalle hamilelik öncesi vücuduna olan bu kızıklı kızamıkcık virüsü sebebiyle kanlı çıkmış ya işte bu aşı karşılarının aşıları bu kadar sıkıntı yapmaları yersiz şu an benim vücudu kızamık kızılcık virüsünü tanıyor Allah korusun o virüsü aldığım zaman onunla savaşabilme gücüne sahip oluyor aşkların önemi burada aslında