Busraincc Kızlar bu kahverengi çizgi doğumdan ne zaman sonra geçer 1 ay oldu doğum yapalı göbeğim kahverengi duruyor geçmedi bir de sezaryen olduğum için his kaybı var ve orası bıngıl bıngıl kaldı gider miiii