Azra4155 ay hayır kesinlikle katılmıyorum. Ben şuan 2. Gebeliğimdeyim ve riskli gebelik benim şuan serklaj oldum (dikiş) atıldı felan. Gayet iyi anlayışlı çok önemsiyor bence bi git görüş. Ben çok memnunum. Tuncerden iyidir, gece gündüz her an arayınca hemen geliyor..