Naz1453 Arkadaşlar merhaba. 9 ekimde adet olmam lazımdı. Fakat olmadım ve test verdim 9 Ekim 1.3 11 Ekim 6.93 13 Ekim 24.76 18 Ekim 54 21 Ekim 117 Gec dollenme benim ama korkuyorum Var mı başına böyle bir durum gelen
Seyma200110 Naz1453 benim böyleydi şimdi 30 haftalık olucak ben çok stres yapmıştım sen sakın kendine bunu yapma
babyylve_ Olabiliyor kuzum artış iyi ama önemli olan sağlıklı mı sağlıksız mı beta bin ve 1500 olana kadar kendini yorma
Aslaninannesi_ E her iki günde iki katı artmış hadi hayırlı olsun bebişin doktora gidebilirsin daha beta verme bir kere artış görmen yeterli sen bir sürü vermişsin 😀