Cerosss1 Merhaba kızlar 28+5 Haftalık hamileyim, bebeğim 1600 gr geldi bugün,ölçümlerde de 30 haftalık görünüyor sizce normal midir sizde durumlar nedir merak ediyorum 🙏🏻
2bebekanne Cerosss1 Bende 28+6da gittiğimde kaç hafta olduğunu söylemedi ama ultrasonda bakarken sekreterine 30+3 birde 31+0 diyordu gayet güzel ilerliyor diyordu özeldi doktorumuz ama asla detaylı bilgi vermiyorlar bilmiyorum hiç bu hamileliğimde içime sinen bir doktor bulamadım o yüzden devlette yapacağım doğumu az kaldı zaten doğumuma. yani uzanıyorum bir iki geziyor herşey güzel yolunda diyip kaldırıyor ne bileyim devlette aynı şeyi yapıyor zaten sadece kilosunu söylemiyor özele arada bir gitmemin tek sebebi kilosunu öğrenmek. Bence sizinde kilosu normal şeker testi istediler mi sizden? benden kilosundan dolayı istediler ama çok şükür temiz çıktı
Mervealya1992 Cerosss1 normel bmmde 20 haftaym ama 22 cıkıyor kılodan dolayı bana gore cok guzel bısey cnku kılosu ilerde 🦋
xJade Cerosss1 Ya benim bebeğim 30. Haftada 1490 kg çıktı. Doktor normal her şey yolunda kilosuda iyi dedi ama bebekleri hafta olarak ilerde ve kilolu olanları görünce kafama takılıyor. Acaba ben mi kafama takacak dert arıyorum. 😃
Cerosss1 2bebekanne Ben devlete gidiyorum ebet ilerde olduğun şeker testi istedi çarşamba günü yaptırıcam onu da