Busramnida 39.haftaya girdim canım hiç açıklığım yokmuş yumuşama falan da yok.Haftaya tekrar bakıcak doktorum istersen 41 e kadar bekleriz dedi ama suyum da azalmaya başlamış.haftaya belli olacak doğum şeklim yani 40.haftada bebeğin durumuna sancı açıklık vs durumuna göre belli oluyor.Mesela bende hiç sancı çıkmıyor bebişin keyfi yerinde gelmeye niyeti yok diyor doktorum.