Merhaba kızlar. Ben ilk gebeliğimde 6. Haftada duymuştum kalp atışını ama bu kez ikinci gebeliğimde 6+3 te duyamadım. Gelişim olarak da pek parlak görünmüyor dedi doktorum. Bu cuma tekrar gideceğim gelişimine bakmak ve kalp atışı duymak için. Bu şekilde ‘yeterince kese gelişimi olmamış’ şeklinde bişey duydunuz mu acaba? Sonrasında gelişimi yakalayan oldu mu? Çok korkuyorum ve üzgünüm. Güzel şeyler duymaya ihtiyacım var