HandeNur22 yani şöyle söyleyim benim de 28gunde bir tıkır tıkır gelen adetım 1keresınde 35.gun gelmişti. Ben de test verdim 1kez 30da kendim 35te de doktor baktı beta hCG ye. 35bitti sabahı geldi. Herşey de yolunda idi. Olamaz yaaa benim aksamaz diyordum. Oluyor, yani. Yine de doktora gıtmekle ıyı ettınız bizimki tahmin doktor baksın etsin her insanın vücudu farklı olabilir. Sonra 2ay sonrası gebe kalmıştım