hubanurozbas- Kızlar bu sabah şeker yüklemesi yaptırdım glukoz 50mg tarama glukoz yani (ogtt) çok düşük çıktı 80-200 olması gereken referans değeri bende 40 çıktı doktorum mutlaka endokrine gitmen gerekiyor dedi yaşayan var mı ?
Pinarkorkmazer hubanurozbas- evet şeker düşüklüğğ var bebeğe zarar verir mutlaka gitmelisiniz şeker düşüklüğü şekerin yüksek olmasından daha tehlikelidir