cylangns ay bnde geçen hafta başladım perinatolojiyr doktor nst hüzel dedi tansiyonda iyi çıkıyor şükür 31 haftslıkken 1380 gr çıktı bklm bi dahaki hafta kaç çıkacak ilerlemiş gelişmiş olur inş benimde ❤️zaten gerlik olanların çoğu kız sanırım ya hiç erkek duymadım burada nedense 😅ben kendimde çok küçüğüm ya ben üniversiteye kadar hep zayıftım 40 45 kg geçmeyen biriydim üniye geçtim kg aldım boyum zaten 155 annem ne yapsa kg aldıramadı bana sınıfımın en miniğiydim öğretmenlerimde hep öyle severdi büyük ihtimalle kızımda öyle olacak anası gibi 😅eşimde aksine hep tombik çocukmuş hala öyle tombik 😅