Pharmgirl
İki farklı doktora gittim ikisi de Eurofins firmasını önerdi.
Açıkçası dogum yapacağım doktorum full paket önermem sadece pazarlama taktiği
orada saçma sapan hastalıklar yazıyorlar sizi korkutuyorlar
ben sadece 3 tanesini istiyorm dedi
düşük paket 250 euro dddi.
Onun temsilcisini aradm ya sizin hocanız cok dürüst
başkası olsa satmaya calısırdım ama doğru söylüyor
cınku 3′ temel hastalık (başta down) dışındakiler zaten ultrasonda bulgu veriyor dedi.
Sonra Diğer gittiğim doktorumunkni aradm
dişük paket diye bişey yok hepsine bakmamız lazm dedi
450 eurodan 360 euroya indi telefonda konuşa konuşa😀😀
Hepsi prim peşinde bence..