İyi günler size bişey sormak istiyorum bende gebelik şekeri çıktı sınırda yani 30 haftalık hamileyim. Diyet yapıyorum bazen yüksek bazen normal oluyor. Şekeri in düşün olduğu zamanlarda az da olsa tatlı yiyorum ama bunun bir zararı olur mu acaba bilen varsa cevap verebilir mi?