Zeyneep1919 Yarın 8:30 da sezeryanım olucak çok heycanlı ve korkuluyum dua edin kızlar sizin son kaç gününüz
basakc36 Zeyneep1919 Hiç korkma canım bende çok korkuyordum ama gözümde çok büyütmüşüm. Rabbim sağ salim kavuşmayı nasip etsin
Inci-hilal Zeyneep1919 hiç korkmaaaa o kdr güzel ki onu görmek hiçbisey hissetmiyorsun zaten bebeğinle kavuşmaya odaklan sadece hoşaf hazirla kendine yanına kayısı ve gün kurusu al bol bol su iç 🥰