Gulceee sizce sezeryan bir doğum şekli değil de ameliyat mıdır sizin gözünüzde? Bir doktor olarak size soruyorum. Çünkü cahillikle ilgili açmışsınız da konuyu :) 7 sene okuyup sayısız doğuma girdiğim için sizinle bu konuyu konuşmak bana heyecan vericek gibi :) sezeryan ameliyat ortamında olan bir doğum şekildir, asıl cahillik sezeryanın neden ne için hangi durumlarda yapılması gerektiğini bilmeyip, anne adayını normale teşvik etmektir. Normal doğum yapanda annedir sezeryana doğum yapan da annedir sizler ve sizin kafanızda olan kişilerde ister buna ameliyat desin ister kolaya kaçma, o doğumun sonucunda bir bebek dünyaya geliyor ve anne gene anne. Sütü de gelir, bebeği de emer, aralarında ki bağ da mükemmel olur. Hayırlı günler.. umarım sizde dahil olmak üzere de başkaları da güzel bir dilde anlattığım durumu anlarlar, içinden cımbızla laf çekmek yerine