Minupa--03 Herkes farklı şehirden yazıyor ben de kendi olduğum şehirdeki bildiğim ilgiyi söyliyim şehir hastanesi veya normal devlet hastaneleri doğumda ücret alıyor diye biliyorum ama kadın hastalıkları ve doğum hastanesi var ekstra ayrı bizim burada onlar ücret almıyor hiçbir şekilde su muayene için para veren ve vermeyen kişiler ise ilk muayenede alır ama 2. Muayeneye gitiniz zaman analık bakımdan yararlanmak isyorum dediniz zaman ücret ödemezsiniz doğumda alınan ücretde o kadar çok değik bu sene sanırım 5 bin di yada küsuratlı birseydi ama her hastane istemiyor analık hakkınızı iyice araştırıp öğrenmek ondan yararlanmak lazım