Merhabalar uzaktan takip etsem de ilk defa buralara yazıyorum. Sat 26 Eylül, bat 25-26 ekim olması gerekiyor 11 ekimde de yumurtlama akıntısı gördüm. Yani adetime 4-5 gün var bugün elimde ovulasyon testim vardı onu yaptım. Belirti olarak sadece göğüs uçlarımda acı var bir de midem gurulduyor sürekli. Sizce bu ovülasyon testi daha koyulaşabilir mi yoksa zaten gebelik olsaydı ovülasyon daha koyu olmalı mıydı?