Benim de çıktı gebelikte, 25 mg ilaç kullanıyorum. İlacı ilk kullanmaya başladım 1 hafta sonrasında bakıldığında düşmüştü 1.95 seviyesine. İlk 3 ayım bitmek üzere şu an 2.3 seviyesinde. İlacı muhakkak sabah kahvaltıdan en az yarım saat önce tüketin. Çoğu insanın yaşadığı bir durum sıkıntılı bi durum yok düzenli ilaç kullanımıyla.