Ayten1994 Selam kizlar. Goguslerim sis. Agri yok ama gogus ucum sol gogsum sadece yaniyor gibi hiss var. Dokundugumda sadece gogsumun ucu aciyor.
babyandmomy__ Ayten1994 belirti olabilir ama genellikle adet öncesinde de göğüs ağrısı oluyor ama ben adetim geçmesine rağmen göğüs ağrım azalmayınca test yapmıştım öyle öğrendim bebeğimi başka da belirtim yoktu. İnşallah sizin de vardır 😍
maviskokiz Ayten1994 bende sizin gibi kendimi sürekli belirtilerin içinde buluyorum 😍Ama şöyleki sabretmemiz lazım şuan için başka yolu yok benim 1. gecikme günüm ama diğer aylar üzüldüğüm için bekliyorum bikaç gün daha
GirlandBoy_Mom Ayten1994 anladım regl ile hamilelik genellikle belirtiler aynı hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🥰🥰
Ayten1994 babyandmomy__ agrimiyor. Gogus ucu yaniyor. Transferin 6 ci gunu birde dun gece ve simdide evde calisdim diyemi blmihorum adet olucakmisim gibi karnim tam agrida deyilde nasil diyeyim yaniyor gibi
Ayten1994 maviskokiz inseAllah rabbim hepimizin duasini kabul eder. Eziyetlerimiz heder olmaz. Sevindirir bizi amin