Sdbrk Merhaba arkadaşlar 3 haftalık hamileyim ve zona çıkarttım🤦🏻♀️acaba aranızda bu kadar başlarda zona çıkaran var mı ? sizce bebeği etkiler mi? şimdiden ilginiz için teşekkür ederim 😌
Sul-0619 Sdbrk ben de senin gibi ilk haftalarda geçirdim bana yazarmasin nasıl geçti ne yaptın şuan 8+3 günlük geçti yaralarım ama kanımda düşük miktarda var hala lütfen yazarsan sevinirim