cnss0508 Merhaba, 2günde bir kan verdim sırasıyla, 5,5 14 30 ve 51.8 çıktı Sizce değerler nasıl bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen
Aysekkaya cnss0508 Düşük değerle öğrenmişsin ama değerler 2 katına çıkmış gibi şu an değerlerin nasıl
Basakcim cnss0508 aynı durumu ben de yaşadım kimyasal gebelik gibi duruyor.. dış gebelikte yükseliş daha fazla ve orantısız gidiyor. Benim de kanamam 7.haftada başlamıştı
cnss0508 Aysekkaya 50den sonra 70 sonra 78 oldu. İki farklı doktor ile görüştüm dış gebelikten çok şüphelendim çünkü ama doktorlar buna karar vermek için çok erken beklemek durumundayız bu noktadan dönme ihtimali olduğunu söylediler. Kendimi bırakmış durumdayım açıkçası be olacağını bekliyorum sadece
Mervevebebegi15 cnss0508 merhaba suan kaç haftalık hamilesiniz kimyasal gebelik gibi duruyor bende 2 kez yaşadım
cnss0508 Mervevebebegi15 sat a göre 5 haftalık. Doktorum Salı tekrar bakalım dedi. Ne kimyasal ne dış gebelik üzerine durmadı hiç bir şikayetim yok lekelenme yok ne olacak böyle 🥹
Mervevebebegi15 cnss0508 canım kimyasal gebelikse de diğer türlüyse de hiç üzülme inşallah sağlıkla ilerler ama değilse de mutlaka sonrasında araştırmak için üniversite hastahanelerine gidebilirsin genetik bakılıyor araştırılıyor benim 7 haftaya kadar ilerlemişti kimyasal gebeliklerim maksimum çok üzülmüştüm oysaki hamile kalabilmen bile çok iyi bir şey benim pıhtılaşma problemim çıktı ondan olmuş kan sulandırıcı kullanıyorum suan hamileyim Allah sana da nasip eder inşallah ama mutlaka araştırmaya gitmen lazım 🙏🏻
asli_13 Kimyasal gebelik daha önce geçirdiğim için olma ihtimali var diye düşünüyorum 5 haftaya göre değerler çok düşük. Siz düzenli testlerinize devam edin dış gebelik ihtimaline karşı. Umarım sağlıklı bir gebeliktir:)
Mervevebebegi15 cnss0508 hayır gebeliklerde rahimde kalınlaşma olur normal kanamayla birlikte inceliyor tekrar benimde kalınlaşmıştı
cnss0508 Mervevebebegi15 canımmm bundan önce kalp durması nedeni ile düşük yaptım ondan sonra genetik ve pıhtılaşma bakıldı normal çıktı
Mervevebebegi15 cnss0508 anladım canım peki tam net bir şey söyledi mi doktor neden olmuş herşeye bakıldı mı bazen kimyasal gebelikler sebepsiz yere de olabiliyormuş sanırım
Mervevebebegi15 cnss0508 birde doktorum benim bta hcg değerimle birlikte progesteron hormonuma da bakmıştı ikisini birlikte değerlendirdiklerinde sağlıklı ya da sağlıksız gebelik olduğu daha net anlaşılıyormuş
cnss0508 Mervevebebegi15 bekleyeceğiz dedi Salı beta ve progeston bakılacak ondan sonra ne diyecek bilmiyorum bende bekliyorum açıkçası bu noktadan sağlıklı olma ihtimali var erken karar vermeyelim dedi sadece
Mervevebebegi15 cnss0508 inşallah sağlıklıdır 🙏🏻çok düşük bta değerleriyle de sağlıklı ilerleyen gebeler olmuştu burda okumuştum hakkında hayırlısı olsun 🙏🏻