Geçen sene Ekim ayında kürtaj olmuştum. 10 ay sonra bu ayın 14 ünde tekrar hamile olduğumu öğrendim. 2 defa kan verdim en son ayın 17 sinde 613 çıktı beta. Ayın 19 unda hafif lekenme gördüm pazartesi olunca doktoruma sorarım demeye kalmadı dün gece sularında el ayası kadar kanamam oldu. Acile gittik en acil düşük önleyici olarak progesteron verdi. Bugün hemen sabah erkenden doktoruma gittim. Alttan bakmanın tehlikeli olacağını söyledi, 5 haftalık olduğu için ultrasondanda kalp atışını duyamadı. Birde kese yuvarlak olması gerekiyor benim biraz basık görünüyormuş :( 1 hafta boyunca ful yatış ve bol su tavsiye etti ve vajinden progesteron devam ediceğimi söyledi. şimdi evdeyim durup durup ağlıyorum kendimi tutamıyorum. Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum,😔 varmı başına gelen deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız?