Melosum34 Bizim evde aynı bacım 😂😂 eşim yoğun çalışıyor bana yardım et diyemiyorum kıyamıyorum çok geç saatte geliyor . Yazlıkları kaldır , kışlıkları çıkar derken perişan oldum . Bir yandan bebek hazırlığı odası gelmedi eşyaları her yer her yerde. Doğuma az kaldı diye buzluk hazırlığı yapıyorum bir yandan . Senin ev yine 2 günde hallolur . Bizimki 4+1 ne yapcam hiç bilmiyorum hiç 🥲 yalnız olmadığını billl