Kızlar 36+6 haftalık hamileyim. Adet sancısı gibi belimden, sırtımdan kasığıma, iç bacaklarıma, kalçama doğru ağrı gibi sancı vuruyor 1 1,5 saattir. Karnımda sertleşme var. Ayrıyetten özel bölgemde batma hissi var yürürken vs hissediyorum özellikle. Normal midir sizce?
Sabah hastanede kontrolümüz vardı gittik. Nst bakıldı sancı çıkmamış herşey yolunda dedi doktorum.
Yalancı sancı, kasılma gibi bir şey midir acaba? Doktorum sancın olur, dayanılmaz ağrın olur herhangi bir sıkıntı da saat farketmez gel nst bakalım dedi. Sabah kontrolde bir şey çıkmadı şimdi yine gitsem bir şey yoksa boşuna gitmiş olacağım. Bu haftalarda bu tarz sorun yaşayan var mı aranızda?