susam_18 benim de 28.haftada kanama oldu sonra çok kasılmalarım vardı karnım aşırı sertleşiyordu ben knu normal sanıyordum ilk gebeliğimde olmadığı için anlamamıltım. Üç kere hastanede yattım ikisi kanama sebepli biri sancı.
_mavii_ geribildirim derken. Yani sancını varsa ne yaparsanız yapın çıkacaktır. Ama beneğin hareketleri açsanız vs yavaş olabilir.