0680 A14B05T dozu 18.haftada oldum feci kol ağırısı yaptı bende 3 gün sürdü ağrı. 2.dozu 22.haftada olacağım. Şu an 20+4 teyim.
Akrepkadini A14B05T bende düşük tehlikesi var diye 1 doz vurdular 21. Haftada vurdum bir kere çok ağır bir aşı ben 3 gün mide bulantısı çektim aşıdan sonra
Benanne13 Dozumu 22. Haftamda, 2. Dozumu 26. Haftamda oldum 4-5 gün oldu olalı. Başka herhangi bir aşı önermedi doktorum 🙏🏻
A14B05T Benanne13 anladım teşekkürler benim doktorum 30. Haftada karma yaparız dedi ilk gebeliğim çok anlayamadım sormak istedim