Gizemengin35 Deebg o da çok saçma doktor. Belirliyor parayı tam teşekküllü bi yer olsa ztn ole olmaz . Bn can hastanesi ne gdyrm smd çokta memnunum
Yenianne6161 Ben gittim, başka doktorlara gidince maalesef fecrin hanimin çok amatör olduğunu görüyorsunuz, hastane de apart otel gibi
Gizemengin35 Deebg çünkü hastaneyle anlaşma yapio bilerek sezaryen alıyolar yüzde atyrm 10u doktorun cebine giriyo o yüzden ozelleer sürekli sezaryen sokuyo anlaşmalı doktorlar yapio sırf para için. Ne kdr dogurtursa o kdr para bizim hastanede öle bsy yok orası tuhaf bi yer malesef
Gizemengin35 Deebg valla cnm izmir can hastanesi özele gdyrm 50 bin die biliyrm ama net degilim özel sağlığım var bnm o yüzden fiyat bilgim yok selin Aksoy toklu doktorum
Gizemengin35 Gizemengin35 doktorum çiğli devletten gelme ve ilk oğlumda onunla takipliydim devltte devlette doğum yapmıştım ilkini
Hilalsny Gizemengin35 ben şahsen katılmıyorum fikrinize ilk çocuğumu onur bey sayesinde hayatta tuttum diyebilirim. Ata sağlığa gidiyordum muhtemelen devam etseydim kaybederdim kızımı. Onur bey çok ilgilş ve bilgili bir doktor. Eğer bir sıkıntı yoksa gereksiz ayrıntıya girmiyo hayati meselelere daha çok dikkat ediyor. 2021de doğum yaptım hastaneye girişten doğum anına kadar suni sancı alırken vs yanımda 2 tane ebe vardı. Sonrasında da 2 saatte bir kontrole geldiler. Kontrol edip eve gitme gibi birşey söz konusu değil. Tabiki aynı kişi sizin ilk anınızdan son ana kadar yanınızda olamayanilir sonuçta nöbet usulü çalışıyorlar. Ne ihtiyacım olsa hemen koştular çözdüler. Ve şimdi tekrar hamileyim 2. Bir seçenek düşünmeden direk onur beye gittim. Riskli bir sürecim vardı belki 20 30 tane doktora danıştık hepsi aldırmam gerektiğini söyledi. Onur beyde olası risklerden bahsetti istersem daha planlı bir gebelik süreci tasarlayabileceğimizi söyledi fakat aldırmamam taraftaraydı ve allaha bin şükür 24 haftalık hamileyim bebeğimde diğer doktorların söylediği hiç bişry çıkmadı inşaşlah doğumda da çıkmaz