Bergamot Yasemin12344 36’da doğurdum bir sıkıntı olmadı şükür. 36 sonrası normal sayılıyor zaten erken değil
Mery6619 Yasemin12344 erken doğum riskim var drum hep 36yı görelim sonra ne zamana isterse gelsin korkma diyor çok şükür 35+4olduk
Leylaaa_46 Yasemin12344 geçen Burda okudum 34+5 doğum yapmış yanımda bebeğim çok şükür diyordu. Önemli olan bebeğin durumu 38 39 olur ama bebek kuveze girebilir erken olur girmez . 36+5 ve üstü erken olmuyor genelde
gzm_42 Yasemin12344 ben 36+3 haftalıkken doğum yaptım 11 gün önce canım korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle kuvezede girmediler
R-veyda44 Erken değil aslında ama belli olmuyo bebeğin ciğer gelişimiyle alakalı daha çok erken de olabilir ama siz 36 haftayı geçiyorsunuz
Sumisali_ Yasemin12344 ilk bebeğimi 35+4 te doğum yaptım çok şükür bir sorun olmadı küvöze de girmedi.Ama tabi değişebilir bir durum başka bir problem çıkmazsa sağ salim kavuşursunuz.
_tugcee Yasemin12344 3 ay önce 36. Haftada sezeryan oldum çok şükür küveze felanda girmedi 1 gün hastanede kalıp ertesi günü eve gelmiştik çok şükür sağlıklıydı da 2.800gr doğmuştu bebeğim😊
melissannesi Yasemin12344 canım ben kızım da 37 -1 doğum yapmıştım gayette sağlıklıydı hiçbir sorun olmadı emzirmeye devam ettiğim için de çok da güzel toparladı 3.200 dü kliosuda