Buglem_38 Kontes001 bez stoğu yapmayacam da zıbın tulum kaç tane alsam o konuda kararsızım çabuk büyüyor fazla almak istemiyorum
Gg5348 Kontes001 merhaba benimde kızım 1 aylık 3800 kaç kilo doğdu sizinki bide mama mı anne sütüyle mi besleniyor
Merve_kucuk Kontes001 Belirli sayıda alırlarsa bir şey olmaz. Ben kızıma 1 numara 120 adet almıştım. O bitince 2 numaraya geçmiştik
Kontes001 Buglem_38 günde ortalama 3 kez üst değiştirdiğim oldu. Yeni doğan yazan zıbınlardan çok almayın 1-3 yazanlardan alın
TKumsall Buglem_38 0-3 3-6 olarak alabilirsiniz biras büyük oluyor ama 40ina varmadan bi bakıyorsun tam olmus
Rabiul momofmychildren slepy bezlerde bedenleri küçük ben Molfix kullanıyorum kızım 6 küsür kilo 3 no kullanıyorum
TKumsall Buglem_38 10 15er tane aldım en az çünkü yenidogan döneminde çok kirletiyor yetişmiyor yıkayıp kurutmasi uygunlarindan alsanız yetiyor saten
TKumsall Buglem_38 kalanları 6-9 olarak da alabilirsin ben bazısını öyle yaptım kuculenlerini kaldırmıştım 12 aylik olana kadar 6-9 ay olanlari oluyordu sonra dar gelmeye başladı