Kızlar şu an 26+1 haftalık olduk ve dünden beri nedense karnımı biraz daha sert hissediyorum ve bebek sanki daha önceye göre biraz aşağıda gibi hissediyorum hareketlerinde falan sıkıntı yok hala hareketli ama aklım karıştı miyomdan dolayı erken doğum riski olabilir yazılarını gördüm ama doktorum böyle bir şey söylemedi sadece miyom için tuza dikkat et ve karnına darbe alma erken doğumu tetiklemesin dedi şu anlık her şey normal gidiyor yani ama bilemedim başka bir belirti hissetmiyorum ara sıra sadece gerilmeden dolayı karnımda batma oluyor o kadar sizce normal mi?