Defne112 Yeni doğum yaptım ayağının birinde eğrilik var üstte atiyo hep anne karnında o şekilde durustan olabilr dedi 5 günlük bebeğim yaşayan var mı acaba
Adenmom_ Defne112 doktorum bana masaj göstermişti günde 10 kez yapmam için topuğundan baş parmağına doğru yavaşça acıtmadan düzleştir demişti anne karnında böyle durduğu için olur demişti
Defne112 Adenmom_ bana henüz öyle birşey söylemedi dizden alt kısmında var muhtemel anne karnında duruşuyla alakalıdır dedi hep aynı şekilde kalmaya alisiklik hale gelmistir dedi umarım öyledir siz çocuk doktoruna mi gittiniz ortapedi mk
Adenmom_ Defne112 çocuk doktoruna gitmiştim ben ben fark etmedim zaten bana çok garip gelmemişti doktorum kendi söyledi ben de onun üzerine yaptım masajını
Defne112 Adenmom_ yok ben farkettim doktorda bakıyordu söyledim ben böyle bı durym var diye oda bende ona bakıyorum şimdi dedi uzattiginda düzeliyor dedi ama annelik işte korkuyorum birşey çıkacak siye
Adenmom_ Defne112 sizi çok iyi anlıyorum insan gözünden sakınıyor rabbim korusun tüm yavrularımızı bence korkulacak bir durum olsa doktorunuz sizi yönlendirirdi büyüdükçe düzeliyor bence