Toz sac acici aldm sacm.kahve nsl kullanacagmi bilmiyorum saçımı açmadan belki boya tutar die saçıma boyakullanmistm dibine tuttu uçlarına tutmadı bende acici aldm hepsi ni biraz da olsa acahm saçımın die ama boya sürmek istemiyorum ince boya sürdüm biraz beklesin istiorum aciciyla açtıktan sonra o şekilde kullanabilirmiyjm qciciyi nsl kullanacgm