Seymagulsen Hanımlar 3 gün önce doğum yaptım. Vajinamda yırtık sonucu bikaç dikiş var ama doktor krem filan vermedi. Bu durumda olup krem kullanan var mı biraz da sızlıyor ne yapmalıyım?
R-veyda44 Seymagulsen krem kullanmadım batikon sürün sizlamasi normal sabah öğle akşam batikon sürün iyi geliyor
Seymagulsen R-veyda44 Evet batikon kullanıyorum bikaç saatte bir. Peki dikişler kaç güne düşer ortalama
Seymagulsen Bergamot Acaba dikişler kaç güne düşer afedersiniz az önce peçeteye ipler gelmişti daha 3 gün oldu bu kadar çabuk düşmesi normal mi yoksa patladı mı 😄
Plakkafa_ Seymagulsen nee bence eşiniz bi kontrol etsin 3 gün de iyileşmez 42 gün oldu hala tam iyileşmedi
Elfelf475 Seymagulsen batikon dışında hiç ama hiçbir şey kulllanmayacaksınız bir süre. Bizim doktor ilk olarak bunu uyarmıştı. Yıkama jeli falan hiçbir şey kullanılmayacak
Plakkafa_ Seymagulsen fırsat buldukça dinlen poponu kaydırarak yataktan inmeye çalışma temiz ve kuru tut pedini sürekli değiş batikon kullan geçmiş olsun 42 gün oldu hala iyileşmiş sayılmaz :)
Plakkafa_ Seymagulsen düştü şükür tam 35 günlükken falan 😂 ama hala açık olan yer var dikişim mi patladı başka bişemi oldu hala anlamadık kanıyor durup durup doktora gidince öğrencez bakalım ama sende kontrol ettir dikişin patlarsa çok daha zor dikkat et
Begovicka Seymagulsen benim babam doktor, aci icin anestol surdum iyilesmesi icinde teramisin ( nasil yaziliyorfu unuttum) fakat doktorunuza danisiniz