Alone Canlar idrarda protein bakılması için 24 saatlik idrar vermiştim. Yüksek çıkmış. Tansiyon takibi yap dediler sadece. Yapabileceğim başka birşey var mı ? Böyle olup sağlıkla vaktinde doğuran anneler önerilerinize çok ihtiyacım var
Yildizs1907 Alone canım o bende de çıktı tuzu hayatımdan çıkardım günlük 2.5 litre su içtim hep meyve yedim birdaha tahlil yaptık atlatmışım inşallah sende de geçer endişelenme ben çok endişelendim ama geçti düzgün beslenince
Neferut Alone Merhaba kaçıncı haftadasınız? Ben de her hafta idrar veriyorum proteine baktırıyorum ayriyeten tansiyon ilacı kullanıyorum. Tuzu tamamen çıkardım hayatımdan bol bol da su içiyorum negatife dönüyor.
Alone Yildizs1907 ay inşallah benimde geçer 🤲🏻 o kdr çok şeyle uğraşıyorum ki biri geçse biri başlıyor. Şimdi bir de bu çıktı. Allahım sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah. Suyu arttırmaya çalışıyorum bakalım inş düzelir
Yildizs1907 Alone düzelir canım inşallah inanki kafaya takınca düzelmiyor biraz kafanı rahatlat sal kendini güzel beslen geçer allahın izniyle rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Alone Yildizs1907 o kdr takıldım ki vallahi tansiyonum çıkıyor 😥 biraz rahatlasam iyi olacak sanırım.
Alone Neferut 28 haftadayım ama bebek 26 haftalık gelişim olarak. Tansiyon çıkmıyordu normalde ama düzenli ölçünce 13-8 olduğunu gördüm yüksek sayıyorlar mı bilmiyorum ama
Neferut Alone kan akışında problem vardır plesentada yaşlanma belirtisi var mı? Doktorum sürekli ona bakıyor tansiyon yaşlanma yapıyormuş.
Alone Neferut henüz yok. Bebekte gelişim geriliği var evet ama kan akışına baktı güzel dedi (pıhtılaşmam var kan sulandırıcı hap ve iğne kullanıyorum )
Alone Neferut inşallah. Tansiyon ilacı başlamaları gerekir miydi gerçi yükselmiyordu bugün ilk defa 13/8 leri gördüm