yasmin91 Bide şey bi ara benimki çok dayanılmaz olmuştu gurbette yalnız başıma çektim ben hepsini bi ara yanlış yaptığımı bile düşündüm hamile kalmakla halbuki çok istiyorduk eşimde bende.Bunun bide psikolojik yönü var başta hissetmiyoruz ya bebeği öyle kendi kendine kusuyosun herşey kokuyor hayatın alt üst olmuş ama görünürde hiç bişey yok.Vücuduma farklı bi şeyler oluyor yaşamı boyunca hiç olmayan bişey ve vücudum bana bişey anlatmak istiyor sana bişey oluyor bebiş var demek istiyor diyip kendimi yatıştırmıştım.Hatta sonrasında alay eder bile olduk eşimle.Kusup geliyordum tamam vücudum bana bişey anlatmak istedin anlattın da ben bunu biliyorum farkındayım uzatma falan derdim.hepsi geçiyor Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗