Oyleliseyler Haftayız geçen hafta erkek denilmişti ama bugün gittiğimiz de kız denildi bunu yaşayan var mı😂 Kafam karıştı
Melisatugay Oyleliseyler evet doktor ilk erkek dedi sonra kız sonra tekrar erkek oldu bugün öğrendim kız olduğunu kordonu pipi olarak görebiliyolar 😊
Zeynep6095 Oyleliseyler detaylıya kadar bekleyinn çelişki olan cinsiyetler son söylenilen gbi olmayablyo
bebegimm16 Melisatugay canım sanada kesin mi demişti erkek diye çıkıntıyı gördük çünkü biz ama böyle okuyuncada emin olamıyorum aslında gördük çıkıntıyı 12+2 de 😅
bebegimm16 bende 12+4 deyim 12+2 de kesin erkek dedi böyleleri okuyunca emin olamıyorum ama bariz gördük çıkıntıyı siz görmüşmüydünüz😂
bebegimm16 Melisatugay bacak arası olarak değil görüntü kafası falan gözükürken normal ultrason görüntüsü çıkıntıda belli bariz bir şekilde ama sizede net deyince bende kaldım bir an☺️ resim nasıl yüklücem🥹
Wolf13 Melisatugay nub teorisine bakınca erkeğin pipisi daha dik göründüğü için öyle düşündüm , yüzdelik oranı da 50 dedi 50-60🤣 , yorumları okuyorum doğumda bile cinsiyet değişen var akla herşey geliyor
Wolf13 Zeynep6095 nub u çok dik değil gibi me geldi doktorum yüzde 50-60 dedi bende bi kararsız kaldım ☺️ hayırlısı olsun
BusraNur01 Oyleliseyler 14 de kız dedi 15 de kesin kız dedi 3 hafta sonra kontrolde bidaha sorucam 😂😂 18 haftalık olucak herhalde daha yanılma olmaz sevinmek için bekliyoruz eşimle😂