R-veyda44 Bessteeeee bildiğim kadarıyla daha fazla olması lazım sancı olmadan doğum olmaz kaç haftaliksiniz
Gg5348 Bessteeeee benim 60 çıkmıştı ilk nstye girdiğimde onu da hissetmiyordum nerdeyse ben 5 gün sonra şiddetlendi makat geliş olduğu için sezaryen oldum ama