Zubeydetekkurt Merhaba bu hastenede dogum yapan var mi nasıl dogumhanesi dogum sonrası ilgilenmesi falan biraz paylasirmisiniz tecrubelerinizi ve doğum ücreti ne kadar acaba 😊
Hulya06 Zubeydetekkurt Eşimin iş arkadaşı orda dogum yaptı cok memnun kaldığıni Hacer hanımı tavsiye👍🏻.Allah nasip ederse dogumu bende orda düşünüyorum.Normal doğum fiyatı 1700 sezeryan 2000 tl.Tsk ve saglik calisanina ayri indirim yapiyorlar
Sumeyye4 2015 kızımı orda dogum yptm mahremıyete cok ozen gostrdıler benm ıcın cok onmlıydı memnn klmstm. Sımdı 2cocuma hamıleyım gene orda dogum ypmayı dusunuyorm ıns. Sezeryan 2000 normal dogum 1750. Ebelerın hemsırelerın ılgılerı gayet ıyı bn memnun kalmstm
Ecrinefe Ben Hacer Yavşana gidiyorum 3. Doğumum olacak inşallah ben çok memnun kaldım sezeryanı çok iyi ilgi alaka çok iyi doğumda hep dua ettiler benim için ve hiç erkek yok ameliyathane de mahremiyete çok önem veriyolar ve herkes çok güler yüzlü Hepsinden Allah Razı olsun