hz_cicek
Ben de 36+4 deyim 24 günüm kaldı, normal doğum istiyorum aslında ilk doğumum bu. Son kontrolümde doktoruma göz numaramın 8 olduğunu sorun teşkil edip etmediğini sordum, zorunlu sezaryen olabilir göz doktoruna danış dedi, göz doktoru da kendisinin göz numarasının da yüksek oldugunu ve gözümün arka kısmında yırtıklar olabileceğini söyledi. Kendisi de sırf bu yüzden sezaryen tercih etmiş. Göz doktorunun yazdıgı notu kadın doğuma göstereceğim yarın, gözümün arkasına da baktı göz doktoru aslında çok riskli değil ama boyle bir risk var dedi sanki kararı bana bıraktı gibi kafam epey karıştı