2 ay önce sünnet fiyatı sordum 5.000 di bugün karar verdim gittim 7.500 dedi şok oldum
1 ay önce 900 gittiğim muayene 1150 dediler. Sekreter sordum temmuz ve Ocak ayında yapılması gerekiyor senede 2 kere bu neden böyle dediğimde kafalarına göre zam yapıyorlar daha da zam gelir yılbaşı öncesi dedi.
Biz kendimizi ona göre ayarlayıp gidene kadar yeni süprizler ile karşılaşıyoruz. Şaka gibi ya sünnet için devlete randevu da bulamıyorum. İkinci çocuk doğmasına 3 4 ay var o doğmadan bunu halletmek istiyorum