Kızlar ben geçen ay transferden negatif sonuç aldım 13 gün önce korunmasız birliktelik yaşadım ve adet oldum. Bitimini tekrar değerlendirdim. Şimdi normalde yumurtlama dönemine girdim ancak aşırı bir bel ağrısı kasık ağrısı yaşıyorum. Göğüs acısı diyemem ama hassasiyetim var. Döllenmiş olabilirmiyim adet öncesi yumurtlamış olabilir miyim. Bilemedim döngüm tamamen değişti ne olduğunu anlayamıyorum ben başına gelen var mı?