Markasına göre değişir ama açıcıyı asla yarım saat bekletmeyin saçınızı yakar. Saç renginizi bilmiyorum ama koyu bi renkse açıcıyla turunculuk çıkabilir altından. Üstüne boya ister diye düşünüyorum. Bi kaç gün bekleyip biraz bakım yapıp ondan sonra boyamanızı tavsiye ederim.