Anoniminiz Kızlar 2 aydır çatlatma iğnesi oluyorum (bu ay aşılama) iki seferdir ortalama 10. Günlerde başlayan bi ağrı var. Bu ağrı da kafamın üstü, tepe bölümü o civarı falan, benim gibi olan var mı acaba
bebegimolacak Anoniminiz kuzum ben her yumurtlama dönemi baş ağrısı yaşarım çok fena olur. Hormonlardanmış değerler falan yükseliyor ya ondan..
Flower__ Bu ay benimde 5 gundur hic gecmeyen bi bas agrim vardi daha once hic boyle olmamisti bende bu ay ilk asilamami yaptiricam