Edaakdemir21 Kızlar 40+6 yım doktorum yatış yapalım başlatalım diyor devlet takipliyim sancım hiç yok bebeğin durumu iyi maksimum beklesem ne kadar daha beklerim kendi sancımı 3. Gebeliğim bu arada