Linatkgl Acaba doğruluk payı varmı gebe kadında göbekteki çizgi gobek deliğine kadarsa kız göbek deliğinin yukarısına kadar giderse erkek deniliyor deneyen varmı ?
iremd-1798 Linatkgl evet bunu bende çok duydum. Benim iki hamileliğimde de göbek deliğime kadardı kızlarım oldu. Bende doğru çıktı ama erkek annesi olanlara da sormak lazım 😅
mcansu Linatkgl oğlumda çizgi kasıktan göğüslerime kadardı baya koyu belirgindi. Şimdi kızım olacak inşallah daha çizgimiz yok 😅
Aylaa123 Linatkgl doğruluk payı yok tabiki o çizgi herkestede olmuyor mesela bende yok ben ne oluyorum bu durumda 😂
Linatkgl iremd-1798 yesmad mcansu mervedmrcn mervedmrcn b-bg Sadece merakımdan sordum çünkü ilk gebelikte göbek altında biten çizgim kızım oldu şimdi göbek deliğinin üstünde olan çizgim yine kızım olacak ❤️🌸
Parilti007 Benim göbek deliğime kadar ama ikizler, doktor birini erkek görüyorum diğeri haftaya belli olur dedi bakalım bende tutmaz gibi bu teori😂
sacmalamakizim Linatkgl Benim çizgi göbek deliğinden yukarı çıkıyor, neredeyse vajinaya kadar iniyor cinsiyeti kız 😅
aslhnkrts9 Linatkgl ay evet benimde göbeğime kadar oldu ve kızım oldu yani 😂 bi arkadaşım erkek bebeğe hamileydi onun göbeğinin üstüne doğru çıktı o çizgi
Mzzz Başta sona cizgi var cinsiyet kız 😂 cinsiyet ile ne ilgisi olabilir bilmiyorum 2 gebeligimdede hurafelerin hep tersi çıktı kimseye cinsiyetleri inandiramadim 😂😂