Dilan_47 Merhaba arkadaşlar lütfen bana yardımcı olun normalde 13 de adet olmam gerekiyordu olmadım 19 da akşam hafif kanamam oldu adet oldum sandım pet taktım sonra kanamam olmadı hamilelik belirtisi olabilir mi
Bigsecret3 Dilan_47 yerleşme kanaması olabilir cnm test yap istersen erken gebelik yap yine ne olur ne olmaz diye HCG seviyen az da olsa saptar o zaten çıkmazsa yavaş yavaş sökülürsun inşallah