Nlgun_ondr Merhabalar hanımlar 39+2 olduk eğer bir kaç gün için de kızımız gelmezse doktor suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi suni sancı ile doğummm nasıl çok mu zorlar beni 🥹