Cakarb Mavi35 kişiden kişiye değişir bence canım.. benim ilk çocuğumda saat öğlen 12 de suyum geldi 16:45 de doğmuştu oğluşum ☺️ Sancımda yoktu suni sancı verdi dr öyle doğdu :) Vakit kaybetme git hemen hastaneye
EsrAlmila Suyun geldiği için doktora git. Suyu giden bebek rahim ağzına doğru baskı yapma oranı daha yüksek. Bir zaman belirtmem ama inşallah miniğinin baskısı güzel olur ve hızlı açılman olur. Rabbim bir avazda kavuştursun🙏